Telefon: 694 132 364
Napisz do nas: antykwariat@tradovium.pl
Międzynarodowy Dzień Pomocy Ofiarom Tortur 26 czerwca  Międzynarodowy Dzień Pomocy Ofiarom Tortur 26 czerwca  Międzynarodowy Dzień Pomocy Ofiarom Tortur 26 czerwca  Międzynarodowy Dzień Pomocy Ofiarom Tortur 26 czerwca  Międzynarodowy Dzień Pomocy Ofiarom Tortur 26 czerwca  Międzynarodowy Dzień Pomocy Ofiarom Tortur 26 czerwca26 czerwca
Międzynarodowy Dzień Pomocy Ofiarom Tortur
 
            
Tytuł  Autor  ISBN  Wydawnictwo  Wszędzie  Sygnatura  Seria +
Liczba znalezionych książek: 18  

Strona wyników:
Pierwsza Poprzednia [1] 2  Następna  Ostatnia 

Gromadzenie i analiza danych r, Michał Makowski

Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce

Michał Makowski

CeDeWu

Rzeczywistość gospodarcza każdego dnia przynosi liczne dane, które w zależn >>>


Infografiki. Sztuka atrakcyjne, Małgorzata Zimniak-Rucińska

Infografiki. Sztuka atrakcyjnego prezentowania..

Małgorzata Zimniak-Rucińska

One Press / Helion

Siła obrazu Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc s >>>


Kapitał marki w mediach społec, Małgorzata Karpińska-Krakowiak

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Małgorzata Karpińska-Krakowiak

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm ju >>>


Marka, konsument, badacz, Katarzyna M. Staszyńska

Marka, konsument, badacz

Katarzyna M. Staszyńska

Wolters Kluwer

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, >>>


Marketing na rynku międzynarod, Grzegorczyk Wojciech

Marketing na rynku międzynarodowym

Grzegorczyk Wojciech

Wolters Kluwer

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnoś >>>


Marketing strategiczny na rynk, praca zbiorowa

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

praca zbiorowa

Wolters Kluwer

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego z >>>


Marketing terytorialny. Miasto, Andrzej Szromnik

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Andrzej Szromnik

Wolters Kluwer

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jedn >>>


Partyzanckie Public Relations , Levine Michael

Partyzanckie Public Relations w Internecie

Levine Michael

Agencja Wydawnicza Placet

Książka ta przenosi techniki i taktykę public relations do Internetu. Zawie >>>


Pięć najważniejszych pytań, Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances

Pięć najważniejszych pytań

Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances

Wolters Kluwer

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru >>>


Plan marketingowy . Przewodnik, Westwood John

Plan marketingowy . Przewodnik praktyczny .

Westwood John

Liczba znalezionych książek: 18  

Strona wyników:
Pierwsza Poprzednia [1] 2  Następna  Ostatnia 
Bestellery miesiąca
       Zadaj pytanie lub szukaj w serwisie:
  2001©Tradovium Wszelkie prawa zastrzeżone