Telefon: 694 132 364
Napisz do nas: antykwariat@tradovium.pl
 
            
Tytuł  Autor  ISBN  Wydawnictwo  Wszędzie  Sygnatura  Seria +
Liczba znalezionych książek: 87  

Strona wyników:
Pierwsza Poprzednia [1] 2 3 4 5 6 7 8 9  Następna  Ostatnia 

...tak na marginesie strategii, Staniszewski Marek

...tak na marginesie strategii

Staniszewski Marek

Słowa i Myśli

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czy >>>


...tak na marginesie strategii, Staniszewski Marek

...tak na marginesie strategii

Staniszewski Marek

SŁOWA I MYŚLI

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czy >>>


262 strategie marketingowe, Bury Tomasz

262 strategie marketingowe

Bury Tomasz

Złote Myśli

"W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z kli >>>


Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. , Staniszewski Adam

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i...

Staniszewski Adam

One Press / Helion

Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwie >>>


Audyt marketingowy w.2, Wioleta Dryl

Audyt marketingowy w.2

Wioleta Dryl

CeDeWu

Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing je >>>


Badania w public relations . W, Miotk Anna

Badania w public relations . Wprowadzenie

Miotk Anna

Difin

Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a >>>


Bądź pro ! 7 kroków do mistrzo, Worre Eric

Bądź pro ! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu

Worre Eric

One Press / Helion

Twoja praca Cię rozczarowuje Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał >>>


Cena jako marketingowy instrum, Bondos Ilona

Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na kon.

Bondos Ilona

UMCS

Celem głównym opracowania było zbadanie i ocena wpływu ceny na decyzje naby >>>


City Placement . Miasto w film, Stępowski Robert

City Placement . Miasto w filmie. Film w mieście

Stępowski Robert

Roster

zy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju Aut >>>


CONTENT. Elementarna cząstka m, Lieb Rebecca, Szymanski Jaimy

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

Lieb Rebecca, Szymanski Jaimy

Znak

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każd >>>

Liczba znalezionych książek: 87  

Strona wyników:
Pierwsza Poprzednia [1] 2 3 4 5 6 7 8 9  Następna  Ostatnia 
       Zadaj pytanie lub szukaj w serwisie:
  2001©Tradovium Wszelkie prawa zastrzeżone