Telefon: 694 132 364
Napisz do nas: antykwariat@tradovium.pl
Bestsellery w tym tygodniu
Przetwory domowe, Tadeusz Cymer
Przetwory domowe
 Holistyczne uzdrawianie tarczycy, HAUSWALD SABINE
Holistyczne uzdrawianie tarczy
 Harry Potter 4 Czara Ognia (czarna edycja), Rowling Joanne K.
Harry Potter 4 Czara Ognia (cz
 Boska Komedia, Alighieri Dante
Boska Komedia
 Dziecko a integracja sensoryczna, A. Jean Ayres
Dziecko a integracja sensorycz
 Prawie wszystko o ziołach i ziołolecznictwie, Senderski Mateusz Emmanuel
Prawie wszystko o ziołach i zi
 Historia Żydów od 1000 r . p.n.e. do 1492 r. n.e., Schama Simon
Historia Żydów od 1000 r . p.n
 
 
            
Tytuł  Autor  ISBN  Wydawnictwo  Wszędzie  Sygnatura  Seria + 4

  Czytanie dla rozwoju. Wczesnodziecięca nauka czytania metodą Cudowne Dziecko

  Czerska Aneta

  
Czytanie dla rozwoju . Wczesnodziecięca nauka czytania metodą Cudowne Dziecko, Czerska Aneta
Dane szczegółowe
ISBN: 9788362294374
Sygnatura: 283351

Wydawnictwo
Instytut Rozwoju Małego Dziecka

Cena ksiazki
  69,30
Koszt dostawy: 7.49 zł
Sposób zakupu: tylko wysyłka



Opis stanu
Ksiazka nowa
Stan bardzo dobry
L. str. 224 , 165 x 240 mm, okładka twarda

Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz: antykwariat@tradovium.pl
Zadzwoń: 694 132 364

Dostępnosć ksiażki
DOSTĘPNA
Ostatni egzemplarz


Jak kupic
Zobacz szczegóły
POLECAMY
Trzeba ginąć stąd się nie wychodzi

Trzeba ginąć stąd się nie wychodzi
Dzieła zebrane Tom I i II

Dzieła zebrane Tom I i II
Lotnictwo bombowe

Lotnictwo bombowe
Opis ksiazki

Podczas gdy Komisja Europejska zaleca przygotowanie uczniów do nauki czytania w ramach edukacji przedszkolnej, to w podstawie programowej nie wymaga się nauczania czytania dzieci przedszkolnych, a zapisy podstawy programowej mają przeciwdziałać wymuszaniu przez rodziców nauczania czytania na nauczycielach przedszkolnych.

Zauważono, iż mimo prowadzenia nauczania czytania w przedszkolach, a następnie ponownej nauki czytania w szkole, wyniki takiej edukacji nie są zadowalające. Okazało się, że stosowanie metod szkolnych w wieku przedszkolnym nie przynosi efektów, a wręcz utrudnia naukę czytania oraz niszczy naturalne zdolności małego dziecka.

Czytanie należy traktować jako bardzo złożoną funkcję mózgu, w którą zaangażowanych jest wiele jego obszarów, i która rozwija się przez wiele lat, gdyż wymaga bardzo dobrych połączeń między różnymi obszarami mózgu.

Czytanie wymaga sprawności mózgu na jeszcze wyższym poziomie niż mowa, dlatego konieczne staje się przeznaczenie na kształtowanie tej umiejętności pierwszych sześciu lat życia, kiedy mózg jest najbardziej plastyczny.

Tematem publikacji jest wczesnodziecięca nauka czytania dla dzieci najmłodszych.

Po raz pierwszy została przedstawiona metoda nauki czytania w języku polskim dla dzieci od urodzenia, która jest dla nich interesująca, a dla rodziców łatwa do zastosowania.

Metoda Cudowne Dziecko rozwija wzrok, słuch i mowę dziecka, kształtuje myślenie operacyjne oraz świadomość otaczającego świata.

Rozbudza w dzieciach miłość do czytania, pozwala na samodzielne odszyfrowanie kodu liter oraz czytanie i rozpoznawanie znaczenia wyrazów, zdań i tekstów.

Nawet dzieciom uczonym sporadycznie daje dobre podstawy do dalszej nauki czytania, gdyż w odpowiedzi na doświadczenia w krytycznym okresie rozwoju dokonuje się rozwój zaangażowanych struktur nerwowych.

Po raz pierwszy została zbadana efektywność nauki czytania. Po raz pierwszy metoda nauki czytania została poddana weryfikacji. W tym celu określono różne przejawy zachowania dziecka świadczące o efektywności nauki czytania metodą Cudowne Dziecko. Poznano czynniki sprzyjające nauce czytania i zwiększające jej efektywność oraz określono czynniki utrudniające naukę czytania i zmniejszające efektywność.

Badania efektywności metody Cudowne Dziecko trwały 10 lat, a na ich podstawie ustalono, że efektywność metody wynosi ponad 90%, czyli u prawie każdego dziecka rodzice zauważyli spodziewane efekty.

Dokonano też konfrontacji teorii dotyczących rozwoju jako wyniku nauczania, teorii dotyczących wczesnodziecięcej edukacji i znaczenia stymulacji mózgu w krytycznym okresie życia dla dalszej edukacji i rozwoju.
Nowe koncepcje nauczania zostały zestawione z teorią kulturowo-historyczną Lwa S. Wygotskiego, praktycznymi wnioskami z prac Glenna Domana i Makoto Shichidy. Na tej podstawie skonstruowano teorię dotyczącą
wczesnodziecięcej nauki czytania i opracowano metodę nauki czytania dla dzieci od urodzenia do szóstego roku życia.

Motywem przewodnim książki jest przekonanie, że wartość człowieka nie leży w wiedzy, ale w miłości do niej i chęci jej pogłębiania.

Czy te książki też mogą Cię zainteresować?
Historia Cudownego Obrazu Matki Bożej Królowej
Cudowne lekarstwo George\'a, Czerska Aneta
Psychotronika - współczesna nauka o świadomości . Telepatia , teleportacja, prekognicja, cudowne uzdrowienia., Czerska Aneta
Cudowne Dzieciątko Koletańskie, Czerska Aneta
Historia Cudownego Obrazu Matki Bożej Królowej Bieszczad...Cudowne lekarstwo George'aPsychotronika-współczesna nauka o świadomości. Telepatia...Cudowne Dzieciątko Koletańskie
Szpara AdamRoald DahlAdamska-Rutkowska DanutaKatarzyna Pytlarz
Książka autora Charliego i fabryki czekolady Babcia George'a nie jest zbyt miłą staruszką. Właściwie jest bardzo, bardzo niemiłą starą zrzędą. Ale...>>>Autorka bestsellerów łączących naukę z tym, co niezwykłe, w swojej najnowszej publikacji ujawnia mechanizmy, dzięki którym funkcjonują takie zjawis...>>>Dzieciątko Jezus z kościoła świętego Józefa w Krakowie od wieków wstawia się za ufającymi w Jego pomoc wiernymi. Choć tak małe, nikogo nie pozostaw...>>>
Brak wyników. Zmniejsz kryteria wyszukiwania.
       Zadaj pytanie lub szukaj w serwisie:
  2001©Tradovium Wszelkie prawa zastrzeżone